جاساز بمب در اسباب بازی کارواش باعث منفجر شدن مغازه اسباب بازی فروشی شد

معمولاً بین عروسک‌ها و فیگورهای اکشن که عموماً از جنس پلاستیک یا نیمه فلزی ساخته شده‌اند و تا حدودی قابل حمل هستند، و اغلب از نمایش‌های تلویزیونی یا فیلم‌هایی که شخصیت‌ها را در آن به نمایش می‌گذارند، تمایز قائل می‌شوند.

اسباب بازی کارواش که با ماشین های بتمن و شخصیت های معروفی هستند نیز باعث بالا رفتن علاقه آنها به این اسباب بازی می باشد.

فیگورهای اکشن مدرن، مانند Action Man ، اغلب برای پسران به بازار عرضه می شوند، در حالی که عروسک ها اغلب برای دختران به فروش می رسند.

سربازان اسباب بازی ، شاید پیش درآمدی برای اکشن فیگورهای مدرن ، برای قرن ها یک اسباب بازی محبوب بوده اند. آنها به بچه ها اجازه می دهند تا جنگ ها را انجام دهند، اغلب با تجهیزات نظامی اسباب بازی و یک قلعه یا قلعه.

مجسمه های مینیاتوری حیوانات نیز بسیار گسترده است، با کودکانی که احتمالاً با حیوانات و تجهیزاتی که در مرکز یک مزرعه اسباب بازی قرار دارند، فعالیت های مزرعه را انجام می دهند.

کودکان از زمان‌های قدیم با نسخه‌های مینیاتوری وسایل نقلیه بازی می‌کردند و گاری‌های دو چرخ اسباب‌بازی روی گلدان‌های یونان باستان به تصویر کشیده می‌شد .

اسباب بازی

اسباب بازی های بادگیر نیز در پیشرفت وسایل نقلیه اسباب بازی نقش داشته اند. معادل‌های مدرن عبارتند از ماشین‌های اسباب‌بازی مانند ماشین‌های تولید شده توسط Matchbox یا Hot Wheels ، هواپیماهای مینیاتوری، قایق‌های اسباب‌بازی، وسایل نقلیه نظامی و قطار .

نمونه‌های دومی از مجموعه‌های چوبی برای کودکان کوچک‌تر مانند BRIO گرفته تا مدل‌های پیچیده‌تر قطار واقع‌گرایانه‌تر مانند آن‌هایی که توسط Lionel ، Doepke تولید می‌شوند را شامل می‌شود و هورنبی _ وسایل نقلیه دایکاست بزرگتر، در مقیاس 1:18، به اسباب بازی های محبوب تبدیل شده اند. این خودروها با توجه به جزئیات تولید می شوند.

پازل یک مشکل یا معما است که نبوغ را به چالش می کشد. راه حل پازل ها ممکن است نیاز به شناخت الگوها و ایجاد نظم خاصی داشته باشد.

افرادی که استعداد استدلال استقرایی بالایی دارند ممکن است در حل این معماها بهتر از دیگران باشند. معماهای مبتنی بر فرآیند پرس و جو و اکتشاف برای تکمیل ممکن است توسط کسانی که مهارت های کسر خوب دارند سریعتر حل شوند .

یک اسباب بازی پازل محبوب مکعب روبیک است که توسط ارنو روبیک مجارستانی در سال 1974 اختراع شد. در دهه 1980 رایج شد، حل این مکعب نیاز به برنامه ریزی و مهارت های حل مسئله دارد و شامل الگوریتم ها می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.