زندانی که با کمک از چیپس میوه عمده توانست فرار نماید

سیب: هسته سیب را بردارید، ابتدا آن را در آب نمک یا آب پرتقال خیس کنید تا از اکسید شدن و سیاه شدن آن جلوگیری شود، آن را با آب بشویید، روی کره یا شربت ذوب شده و … بریزید، سپس با دارچین (پودر) مخلوط کنید، آن را بپیچید. فویل آلومینیومی و آن را به فر از قبل گرم شده برای پخت آهسته به مدت 20-30 دقیقه بفرستید. سپس شم چیپس میوه عمده دارید.

پرتقال: پوست بیرونی آن را بشویید، پوست آن را در فویل آلومینیومی بپیچید و حدود 5 تا 10 دقیقه در فر بپزید، وقتی عطر آن بیرون آمد، می توانید آن را با آلو ترش میل کنید. پوست پرتقال برشته شده را نیز می توان پوست گرفته و با زنجبیل و شکر قهوه ای ورقه شده به چای تبدیل کرد.

آناناس: پوست کنده و برش بزنید، در فر از قبل گرم شده گرم کنید، بعد از حدود 3 تا 5 دقیقه آن را برگردانید، 3 تا 5 دقیقه دیگر بپزید، کمی شکر قهوه ای بپاشید و خوشمزه می شود.

چیپس

آیا خوردن میوه می تواند باعث نقرس شود؟

بسیاری از مردم نمی دانند که خوردن میوه های بیشتر سالم تر نیست، زیرا میوه ها حاوی فروکتوز و پورین هستند. هنگامی که بیش از حد مصرف شوند، ممکن است منجر به تشدید نقرس و افزایش خطر هیپراوریسمی شود. مقدار آن باید در 4-2 وعده کنترل شود. (1 وعده به اندازه یک مشت است).

مرکز ایمنی مواد غذایی تحقیقاتی را در مورد تجزیه و تحلیل محتوای مواد مغذی میوه ها و سبزیجات انجام می دهد.

این گزارش داده های محتوای مواد مغذی را برای 82 نوع میوه و سبزیجات ارائه می دهد. آزمایشگاه تحقیقات مواد غذایی زیر نظر مرکز ایمنی مواد غذایی، محتوای کالری 49 نمونه و 10 نوع محتوای مغذی مرتبط با سلامت عمومی محلی را تجزیه و تحلیل کرد و 33 نوع محتوای مغذی میوه ها و سبزیجات را از پایگاه های داده خارج از کشور برای مقایسه انتخاب کرد.

نتایج تجزیه و تحلیل نشان داد که سبزیجات و میوه ها منابع مهم فیبر غذایی و ویتامین C در رژیم غذایی روزانه هستند و به طور کلی کالری و چربی کمی دارند. با این حال، روش های پخت و پز و فرآوری می تواند بر محتوای مواد مغذی تأثیر بگذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.