شیلنگ ترمز چرخ جلو 405 که در فروشگاه ناپدید شد

اغلب، ترمز و شیلنگ ترمز چرخ جلو 405 فقط در یک طرف کار می کند. ماشین به سمتی منحرف می شود که ترمز هنوز سالم است. تورم شلنگ ترمز نشانه ای از آسیب دیدگی دیافراگم داخلی است.

هنگامی که شیلنگ های ترمز لاستیکی شکننده یا آسیب دیده اند، باید فوراً تعویض شوند. جایگزینی آن خیلی سخت نیست، اگرچه کمی تجربه لازم است.

از آنجایی که شما آنجا هستید …

هیچ چیز شما را از تعویض شلنگ ترمز فرسوده با یک قطعه لاستیکی جدید باز نمی دارد. با این حال، بازار پس از فروش راه حل قابل اعتمادتری ارائه می دهد شیلنگ های فولادی.

این شیلنگ های ترمز با کیفیت بالا دارای یک لایه اضافی از فولاد ضد زنگ بافته شده هستند که نه تنها لایه لاستیکی داخلی را در کنار هم نگه می دارد، بلکه به طور موثر از کل شیلنگ در برابر آسیب های خارجی محافظت می کند.

در مجموع، نصب شیلنگ های فولادی یک راه حل ساده، سریع و موثر برای ایمن سازی خودروی شما و در عین حال افزایش ارزش آن است. زمانی که لوله نیاز به تعویض دارد.

شیلنگ

هنگام تعویض شیلنگ ترمز، حداقل روغن ترمز باید بررسی شود. اگر اخیراً انجام نشده است، تغییر آن توصیه می شود.

یک تست کننده روغن ترمز که درصد آب موجود در روغن را بررسی می کند، می تواند در این زمینه نشانه هایی را به شما ارائه دهد. پس از تعویض شیلنگ ها، کل سیستم ترمز باید تخلیه شود.

محصولات مارک برای قطعات مرتبط با ایمنی

شیلنگ های ترمز، چه لاستیکی و چه فولادی، اجزای ایمنی مهمی هستند. بنابراین انتخاب محصولات ارزان قیمت تابو است.

یک شلنگ لاستیکی کاملاً جدید به اندازه کافی ارزان است، که انتخاب محصولی با منشا مشکوک را ناخوشایند می کند. از طرف دیگر ارتقاء به شیلنگ های فولادی کاملاً یک سرمایه گذاری است.

برای این قطعات با کیفیت بالا می توان قیمت 20 تا 40 یورو برای هر لوله را انتظار داشت. با این حال، هزینه اضافی با یک مزیت آشکار از نظر ایمنی پرداخت می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.