لامپ هدلایت چشمک زن که باعث از بین رفتن جسد یک مومیایی شد

لامپ هدلایت چشمک زن به یک یا چند سروو و مخزن با خلاء ، همراه با لوله‌کشی و اتصال، یا موتورهای الکتریکی ، چرخ‌دنده‌ها و اتصالات نیاز دارند تا لامپ‌ها را به موقعیت دقیقی برسانند تا از هدف‌گیری صحیح با وجود یخ، برف و سن اطمینان حاصل شود.

برخی از طرح‌های مخفی چراغ‌های جلو، مانند طرح‌های Saab Sonett III، از یک اتصال مکانیکی با اهرم برای بالا بردن چراغ‌های جلو در موقعیت خود استفاده می‌کردند.

در طول دهه‌های 1960 و 1970، بسیاری از خودروهای اسپورت برجسته از این ویژگی مانند شورولت کوروت (C3) ، فراری برلینتا باکسر و لامبورگینی کانتاچ استفاده می‌کردند زیرا خطوط کاپوت پایین را مجاز می‌ساختند اما چراغ‌ها را تا ارتفاع مورد نیاز بالا می‌بردند، اما از سال 2004 هیچ حجم مدرنی وجود نداشت.

مدل‌های خودروهای تولید شده از چراغ‌های مخفی استفاده می‌کنند، زیرا در رعایت مقررات حفاظت از عابر پیاده افزوده شده به مقررات ایمنی خودرو بین‌المللی در مورد برجستگی‌های روی بدنه خودرو برای به حداقل رساندن آسیب به عابران پیاده توسط خودروها، مشکل ایجاد می‌کنند.

لامپ

برخی از چراغ‌های مخفی خود حرکت نمی‌کنند، اما در صورت عدم استفاده توسط پنل‌هایی که برای هماهنگی با ظاهر خودرو طراحی شده‌اند، پوشیده می‌شوند. هنگامی که لامپ ها روشن می شوند، روکش ها از مسیر خارج می شوند، معمولاً به سمت پایین یا بالا، به عنوان مثال در جگوار XJ220 1992 .

مکانیزم درب ممکن است توسط دیگ های خلاء فعال شود ، مانند برخی از خودروهای فورد از اواخر دهه 1960 تا اوایل دهه 1980 مانند مرکوری کوگار 1967-1970 ، یا توسط یک موتور الکتریکی مانند محصولات مختلف کرایسلر از اواسط دهه 1960 تا اواخر دهه 1970 مانند دوج چارجر 1966-1967 .

مقررات و الزامات

چراغ‌های جلوی مدرن به صورت الکتریکی کار می‌کنند و به صورت جفت، یک یا دو در هر طرف جلوی خودرو قرار می‌گیرند.

یک سیستم هدلامپ برای تولید یک نور پایین و یک نور بالا مورد نیاز است که ممکن است توسط چندین جفت لامپ تک پرتو یا توسط یک جفت لامپ دو پرتو یا ترکیبی از لامپ های تک پرتو و دو پرتو تولید شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.