پرتاب مایع ظرفشویی پریل گلد باعث قطع شدن بال پرنده شد

خلاصه‌های دو کشور نتایج ترکیبی را برای شرکت‌ مایع ظرفشویی پریل گلد فهرست کرده‌اند و در جمهوری چک ، Procter and Gamble، Henkel و Reckitt Benckiser مجموعاً 71% سهم ارزش خرده‌فروشی را در اختیار داشتند.

و در ترکیه ، برند فینیش Reckitt Benckiser با 32 درصد سهم ارزش خرده فروشی برای ظرفشویی اتوماتیک، پیشتاز است، در حالی که هنکل 31 درصد سهم ارزش خرده فروشی را به خود اختصاص داده است و برند پریل، مایع ظرفشویی دستی با 42 درصد سهم ارزش خرده فروشی، پیشتاز است.

در پانزده بازار، تولیدکنندگان داخلی بیشترین سهم ارزش خرده‌فروشی را در سال 2013 با مارک‌های محلی داشتند:

در چین ، گروه سازمانی گوانگژو لیبی 30 درصد سهم ارزش خرده‌فروشی را در اختیار داشت. شرکت هنگ کنگ Lam Soon 44 درصد از سهام ارزش خرده فروشی را با برندهای Axe و Labor در اختیار داشت.

شوینده

شرکت سنگاپور Lion Corp فروش خود را با مارک های Mama Lemon، Mama Lemon Antibacterial و Mama Royal رهبری کرد. شرکت کره جنوبی LG Household & Health Care Ltd. 54 درصد از ارزش خرده فروشی را با برندهای ظرفشویی Pong Pong، Natural Pong و Safe در اختیار دارد.

در ژاپن ، کائو 33 درصد از ارزش خرده فروشی را با نام تجاری CuCute در اختیار داشت. Alimentos Polar درونزوئلا 37 درصد از سهام ارزش خرده فروشی را با نام تجاری Las Laves در اختیار داشت.

در نیجریه ، PZ Industries PLC با نام تجاری Morning Fresh دارای 63 درصد سهم بود. در نروژ ، Lilleborg AS 71% سهم ارزش خرده فروشی را با برندهای Sun و Zalo در اختیار داشت.

در بلغارستان ، Ficosota Syntez 29% از سهم ارزش خرده فروشی را با مارک های Eho و Feya در اختیار داشت. در مقدونیه ، Saponia dd 22 درصد از سهم ارزش خرده فروشی را در اختیار داشت.

در ایران ، شرکت پاکسان با برندهای برف، ارکیده، گلی و پراید، 24 درصد سهم ارزش خرده فروشی را در اختیار داشت. در بولیوی ، Astrix SA 47 درصد از سهم ارزش خرده فروشی را با برند Ola در اختیار داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.